Lucia

Jag har varit ledig idag, väldigt skönt måste jag ju få säga. Dock jobbar jag inte så mycket just nu, men så är det ju runt jul. Men snart börjar jag ju plugga också, det ska bli skönt faktiskt.. att få slippa pendla fram och tillbaka!
Men i morgon ska jag iväg en stund faktiskt, skönt att få komma bort och göra något också..man får väl passa på att ta det lite lugnt innan plugget sätter igång för då blir det väl fullfart!!

Något riktigt lucia firande har det ju inte blivit av eftersom jag inte jobbat, annars sjunger vi ju med barnen ute och fikar. Det är riktigt mysigt! ;)

Dessutom, har ju jag gått ner ytterligare ett kilo så snart är jag nere på ett stort del mål som jag nog inte kommer fatta!! Behåller det för mig själv och mina allra närmaste dock, jag väljer att hålla mycket för mig själv och det är bara för att folk inte behöver veta allt!! Berättar nog när jag känner mig mer redo..

Men jag kan dela med mig av en annan sak, min röda vecka har ju aldrig fungerat riktigt för mig.. men nu ni! Nu är det fullt ös verkligen! Men har haft riktigt ont, men det är ju inte så konstigt om inte den varit igång på så många år. Det satt bara 56 kilo "ivägen" ;P

Tänkte att jag skulle mäta mig nån dag runt midjan, kan jag ju ta en bild så man ser hur mycket jag tappat. Kan kanske vara kul?  Vi får väl se! :)

Tjohej!


Kommentarer
Postat av: Anna Källman

det är såå underbart att läsa!! Blir så glad!!!!! Jaaa dundra på med bilder =))

2011-12-14 @ 20:03:03 | URL: http://akallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!